Sthlm igen.

då var man hemma igen, kom hem i onsdags efter en mkt seeeg bilresa!! ;/ USCH ingen bra dag. ;/

Torsdagen blev ganska chill hemma, syster och jag åkte till Sandan för att bada och sola ! (a) och jag tog mitt första dopp i år! :O (a) hahah sjukt seent men bättre sent än aldrig ! ;) och det var faktiskt inte så kallt i vattnet. Sen blev det bara chill på kvällen.

idag fredag träffade jag Jenny inne vid slussen! sen bestämde vi oss för att dra ut till Djurgården och chilla där. Det var jättemysig och du förstår mig såå bra! Du ställer frågorna i rätt tillfälle och dra inga slutsatser osv.. mkt bra att ha dig Jenny <333 Sen åkte vi till Kungsan för att köpa glass! (a) och där träffade vi Marcus!! :) hur roligt som helst att träffa dig igen! Wiiiee. :) du betyder mkt för mig ! Sen ikväll har jag varit hemma hos Bella, alltid lika trevligt <3

Imorgon kommer Lovisaaaa hem ;D wiiieee :D <3 miss yaa ! <3

SovGott
//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Detsamma gumman! <3<3

2008-07-26 @ 18:43:54
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: Matte

hej och hå!

2008-07-28 @ 02:04:10
URL: http://redsockspugie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0