Ystad ! <3

Jaha då är man i Ystad igen (har i för sig varit här sen i måndags menmen..) hm, här har det väll inte hänt så mkt men det är alltid lika skönt att bara vara.

Imåndags bilresan genom halva Sverige! Men helt okej med "Spider-man" och "14 suger" på film! :) Syster kan man ju inte säga var ett sällskap eftersom hon sov hela vägen ner till Jkp och sen kollade hon på sin tv.. :P (a)

Tisdag: då var vi lite hos farmor och farfar, sen bar det av till "kivicks marknad" hahah alltid lika roligt måste jag säga! Hur mkt folk som helst, och en massa skärp men jättekul att titta på! :) På kvällen kom farmor och farfar och käkade med oss och syster och jag var tvungna att plocka en massa körsbär i min fasters trädgård (a) bilder kommer sen ! senare på kvällen kom kusin vitamin, Alexander och Benny + hundarna! Jättemysigt! <3 Kusin du e bäst ! <3

Onsdag: ja, då hände inte så mkt på dagen, åkte ner till stan lite och kollade på saker till Alexander. Ute med hundarna en sväng ! hehe (a) sen bar det av till "Dörröd" där jag skulle på rida! ÅHH, det var hur mysigt som helst! <3 hoppas jag kommer dit snart igen! tack Marianne som lät mig rida där! :) pappa lite trött på att vänta i 3 timmar menmen.. :) hem för att käka sen ! Sjukt hungiga sen! ;)

Idag torsdag, var det ganska chill hela dagen. Gick en långrunda med hundarna och barnvagnen! Jättemysigt, förutom att jag har ont i min ljumske igen !;S ÅH NEJ! ;/ hoppas pappa hittar på nått så att det blir bättre. Trevlig middag hos farmor och farfar sen! Match i Öp-hallen.. Ystad IF-Melsungen (Tyskt lag, kom 6:a i Bondesliga förra säsongen! ) pappas kompis tränar dem.. YIF fick stryk menmen spelade ganska bra!
Men nu äre soova (a)

Puss&Kram
//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0