Eken cup

japp då var den första speldagen för mig avklarad.. Ganska bra spel av tjejerna! Jag mådde typ dåligt hela dagen ;S spelade hyffsat sista iaf. :) Annars har väll jag och Schmidt mest gått runt och kikat lite på de andra lagen, (haha mest P-90 och min syster). Syster och dem vidare till A-slut spel. Mot Tyresö imorgon kl 17, jag själv spelar 9.40 ;S seeeegt :/

hahah efter min sista match Iidag gick vi (jag och Schmidt) för att kolla på killarna, sen skulle vi dra oss hemåt. För att de skulle spela sin sista kl 19. Och då orkade vi inte stanna kvar ;P (a) Men sen var deras match framflyttad så de skulle spela om en timme igen, och då ville familjen Schmidt stanna och kolla. Vilket idag inklusiverad mig (a). Ida och jag gick runt lite rastlösa där på gubbängen, med de MÖRKA molnen runt om! ;S precis när det var halvlek för killarna satte det igång att regna ;/ och soooom det regnade sen. Domarna avbröt matchen och vi sprang till bilen. Hur blöta som helst!!! Sköönt att komma hem till dem och byta kläder, :) kollade på fotboll hemma hos dem, tråkigt Sverige ;/

men nu sitter jag här hemma och ska väll snart sova. Fan Ida och jag somnade i soffan hemma hos henne. Då kände jag att det var dax att pallra mej hem till lilla Älta igen! Elise sms "men vi inte prata om det på sms" ELISE! hahahaha (a).

aja Puss&Kram
//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0