Längesen! (a)

Japp nu var det väldigt längesen jag skrev! ;/ men tebax e jag nu iaf! :)

Förra veckan hade ganska mycket.! På onsdagen firade vi Ellen (eller fira är kanske fel ord) sa hejdå! Hemma hos Jakob i Vikingshill, mycket trevligt måste jag säga! Bilder finns på
bilddagboken!

Torsdagen var det avslutning i skolan (alla var nog mer eller mindre bakis), sen åkte jag till Haninge för att vara med när Jenny tog studenten. Jag, Schmidt, Söder, Madde, Soffan och Jennifer var där! :) efter att hon hade sprungit ut åkte vi till Tyresö gymnasium och kollade lite där, åkte sen hem till Jenny för att käka lite! Mycket trevligt!! :) Hem igen för att senare på kvällen åka till Duvnäs-utskog (in the middle of nowhere) (a). Kom hem seent !

Fredag-söndag tillbringade jag först i Ystad sen i Tylösand, ! Mycket myyysigt. Kusinen gifte sig och sen var det dop på söndagen. Barnvakt åt min älskling hela lördagen! Mitt lilla gudbarn! På dopen somnade han och sov genom hela dopet. Sötaste,<3

Den här veckan; första sommarlovsveckan!
Måndagen tillbringade jag ganska chill, sen kom Lovisa med sin hund Zorro och då drog vi och badade med honom! Sen på kvällen blev det en utekväll med typ en massa människor!

Tisdag; fixade lite saker inför veckan, planering ;S sen gjorde jag mig iordning för att sen åka in till stan för att kolla på fotboll!  Ledsen att jag missade Tyresös bal!! ;/ <3 haha hur mkt folk som helst i kungsan! ;O typ över 10 000 pers. Men det var fan värt att stå där, vilken stämmning! För att inte tala om när Sverige gjorde mååål! Shiiiit! Roligaste kvällen!. Älta bussen hem var typ överfylld.! ;O ;/ (med en massa fjortisar) det var lite segt. Men sen hemma igen!

Idag ska jag träffa Jenny ;D och hon skulle vara barnvakt åt Sebbe så vi ska typ åka till centrum och köpa glass ;)(a)

Puss&Kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0