Måndag

Nu sitter jag här och väntar på att Elise ska komma hit, sen drar vi oss mot Österskär! :) Mysig kväll!

igår var det ju Eken, och lite sånt! Både bra och dåliga minnen! Men sånt är väll livet. Min Schmidt åkte till landet igår! kommer saknar dig gumman, inte träffa dig på vääldigt läänge. När jag kom hem därifrån sooov jag typ hela eftermiddagen, vet inte vad det är med mig, sover sjukt mkt. Är trött helahela tiden! ;/ SEGT! Har ont som fan i min tåå också! haha skit vilka I-landsproblem jag har! ;P (a) Men sen kom iaf Elise hit och vi tog en promenad med Emmy, trevlans. Förutom att jag hade vääldigt ont i magen!  När vi kom hem till mig igen, kollade vi på "sex and the city" ÅH bäst! Längtar till filmen har premiär!! ;D oooh! 

vaknade imorse av att jag fick sms av syrran som skulle till Gubbängsfältet! haha (a), sen fick jag ytterligare ett sms, OJ. längesen eller vad! Fett förvånad, men samtidigt glad (a). Sen blev det en lång promis med hunden. Och nu kollar jag flygbiljetter till Malmö. haha, 

nää nu måste man väll göra sig iordning eller nått!! hare bäst

Puss&kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0