Mycket bra fredag

Ja som ni förstår på rubriken har det varit en mycket bra dag idag! :) hihi (a)

vaknade typ vi halv 10, ut en mycket bra dröm (a) hahahha! ;) slog på tv och kollade klart på "John Tucker must die". Sen ringde papps och sa att de hade vunnit. Sen blev det bara att klä på sig, men som tur inget smink! :) åkte till läkaren, han vet inte vad man ska göra åt min axel! ;S seegt. Skulle äta tabletter men de fick jag inte äta för att jag har astma! ;/ aja, pappa (min personliga sjukgymnast) får väll hitta på nått. Åkte till Gullmars för att träffa Schmidt, KÄRT återseende. Vi åkte in till Nk för att bli sminkade ! :) Mycket bra resultat, bilder kommer sen ! :) Sen vandrade vi runt ett tag för att sedan åka hem till henne, fixa Linus (hennes brors hår) och sedan mitt! :) Tack gumms, <3 käkade mycket god mat, som Linus för en gångs skull hade gjort (a). åkte tillbaka in till stan och träffade Lovisa. Schmidt orkade inte åka med oss för att titta på Hällström på grönan, men Lovisa och jag pallrade oss dig iaf (a)! :) trevligt gumman :)

hahaha roligaste killarna, först på båten sen i tunnelbanan ! "Ursäkta jag har tappat bort mitt nr skulle jag kunna få ditt?!" Lovisas super dåliga raggningsreplik!
Nää nu måste jag sooova! EKEN IMORGON!

Puss&Kram
//ERIXON <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dn ÄGER!!! ;D

sussa gott!

2008-06-14 @ 00:56:22
URL: http://loviisalarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

heelt värdelööös! ;)

2008-06-14 @ 21:44:00
URL: http://jenniiee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Duuu, nästa gång säger jag det och då ska du få se! Då kommer du ta tillbaka det där och se mig som din Flirt-Gud ;D



Glöm inte att messa mig långlång!!!<33<33<33

2008-06-15 @ 18:55:46
URL: http://loviisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0