mycket roligt senaste dagarna!

ja som ni ser på rubriken har det hänt väldigt mkt roligt de senaste dagarna!

Först åkte ju jag och Elise till Lovisa i Österskär, där vi typ promenerad med Lovisas hund, och badad med honom, sen typ chillkväll! ;) (a) alltid lika trevligt!


Mycket trötta !

Sen var vi hemma hos Elise på tisdagen, det var mycketmycket trevligt. hihi (a). Bilderna nedan säger allt <3 kärlek till er tjejer! Där sov jag även den natten, (a)

   
    
  

Japp och sen på morgonen var jag uppe kl 7 ;O för att åka till läkaren med min tå, som de sen tog bort ;/ jättehemskt, var bedövad hela eftermiddagen! Sen hem och typ sooov, In till Kungsan för att stötta Sverige med inte fan gick det bättre för det!! SKANDAL!!!!

  

Puss&Kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0