saker och ting händer.

Ojoj vad det har hänt mycket de senaste dagarna...

Midsommar vaknar jag sent och bara tar det lugnt på morgonen med familjen och mormor och morfar! Sen åker vi till Nyckelviken för att kolla midsommarfiranden, det var väll ganska kul. Åker hem och Lovisa och jag gör oss iordning, för att sen åka till Elise. Eller kanske gå istället. Haha, är där hela kvällen och har jättetrevligt, sen skulle vi grilla men det gick helt åt skogen... haha det blev bra iaf. Tack Elise, Lovisa och syster för en mycket glad och trevlig midsommar!


Sen fyllde pappa år och vi firade honom, det var också trevligt. Grattis papps! Den dagen hände inte så mycket, på kvällen var jag hemma hos Gabriella och vi kollade på "sex and the city", haha fast jag hade ju redan sett dem. Menmen, det var väldigt mysigt!


På söndagen firade vi mig med familjen Wiberg/Andersson, Stig och Margareta, familjen och mormor och morfar. Det var jättemysigt, med tårta och sånt. Och så klart fick jag presenter. Då fick jag; en sminkväska från St Troupe, GG boken, (a), presentkort & två fotlänkar. Sen blev det in till stan och fick överraskningsbio av Lajs, Em och Lovisa. Vi såg såklart "Sex and the city" - filmen. Det var nästan den bästa filmen jag har sett... typ alla grät när vissa scener var. Hihi (a) avslöjar inget, men ALLA tjejer måste nästan se den!! Tack min sötnosar!


Måndag blev en ganska slapp dag, jag var bara i Forum en snabbis med mamma och mormor. På kvällen grillade jag, Jenny, Jennifer och Madelajn hemma hos Jenny. Det var sjukt mysigt, hihi (a) "jag har aldrig..." hahaha, sen spelade vi fotboll med Marcus! Mysigt med te och ljus sen, det blev så att jag sov hemma hos Jenny. Hatar bussarna mellan Älta och Tyresö. Jenny du e bäst på att förstå! Förresten tjejer och Marcus tack för en mysig kväll!


Puss&Kram
//ERIXON <3


Kommentarer
Postat av: Jessi

Fin bakgrund :)

2008-06-24 @ 20:42:17
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Jenny

:) aa de va en jätte mysig kväll, inte konstigt jag förstår för de är inte jätte mycket som skiljer ditt från mitt faktiskt.. <3

2008-06-24 @ 22:37:53
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0