17 mars 2008

nu sitter jag här framför datan och det verkligen öser ner regn utanför, inte kul!! :/ Men med en cafe latte, vindruvor och digestive kex ska väll eftermiddagen gå..

helgen har varit otroligt roligt, med måånga roliga människor. :) fredagen blev först skolan, med dans på idrotten, haha det var väldigt roligt måste jag säga. Jag ska fan börja dansa!! Inspirerad av Let's dance där tyvärr Danny åkte ut i fredags, även fast jag tyckte att Karl-Petter borde åka ut, vem tycker ni? efter skolan åkte jag hem till Schmidt för att lämna en bok och lite pengar.. Alltid lika trevligt att träffa henne :) Sen ut till hallen för att träna, det blev ganska lugnt eftersom min fot fortfarande inte var bra. ;S sedan hem och kolla Let's dance!



lördagen blev det upp tidigt för att spela match, grymt bra tjejer! Sen hem och sen till märsta med bästavän! :) för att kolla pojksm.. träffade Jenny och Madde (och några av hennes kompisar) där, :) trevligt trevligt, ;) sen hem och käkade med min mor, och sen hem till Emmy för att kolla Melodifestivalen! ;) Björn Gustafsson säger jag bara.



// Erixon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0