Fredag 28/3

vaknade upp hos Lovisa, :) MYSS gumms, tack för frukosten som du gjorde ;) (a) HAHA, sen typ Roslagsbanan fett segt, :/ Sen hemma igen, (a) gick en lååång promis med Fanny, :) bästaste hunden ever. :) Sen hem typ tog det lugnt och sen fakstiskt plugg.. ;) STOLT! efter ändrade planer blev jag hemma, mådde typ väldigt illa osv.. ;S imorgon blire vårberg och sen IKEA.. Någon som vill göra nått på kvällen (a)??



1. min outfit igår.
2. Lovisa flummar på Roslagsbanan på väg hem till Österskär.
3. Jag ute på promenad!
4. Min älskade Fanny <3


// ERIXON <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha så lite så!! ;D

2008-03-29 @ 11:09:54
URL: http://loviisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0