Junior SM i Ystad- 7-9 mars!

Nu sitter jag här och vädret utanför är precis likadant som jag känner mig. Grå och hängig!! :/ Men helgen har varit hur rolig som helst!

Fredagen är jag tidigt uppe, haha typ 6.. ;S menmen.. pappasen typ lackar för att jag itne är klar vid 7 för att han måste till jobbet. Och jag ska till familjen Schmidt. :) jaja, kommer dit och sen går bussen precis utanför och det bär av mot Ystad. Vid lunch stannade vi i Jönköping, närmare bestämt IKEA.. där fick jag äntligen träffa min Rasmus. :) Det var sjukt roligt!! Sen fortsatte vi ner mot Ystad, jag vann mot hm (kommer inte ihåg vad han hette men..) tävlingen om när vi skulle vara framme ;) MUHAHA. När vi kom fram gick jag hem till farmor och farfar och va hos dem tills killarna skulle spela. Denna dagen blev det torsk mot Warta, kommer inte ihåg med hur mkt menmen.. sen var Schmidt och jag ute och träffade en viss person som just idag faktiskt fyllde 18. ;) SJukt roligt!! HAHA, sen typ gick jag hem och var sjukt trött så typ somna på än gång! :P

Lördagen möte jag familjen Schmidt och vi gick till hallen för att kolla IKF mot Tyrold och Tyrold vinner (braaa gjort) hahah (a) sen käkade vi och jag och farmor gick lite på stan och köpte en tröja till mig (a). Sen vare match igen, den hrä gången mot OV.. där blev det förlust menmen sånt e livet! Sen träffade jag min kusin och min faster och hennes man, käkade middag med farmor, farfar, kusinen och hennes pojkvän Benny!! :) OOH snart ska hon få ett barn! ;O det är planerat till idag, men man vet aldrig när den ska komma! Sen gick Schmidt och jag ut och träffade en viss person igen! HAHA, sjukt roligt vi hade eller hur?! ;D Hem sen för att sova!

Söndagen, vaknade och typ gjorde mig i ordnig för att dra till hallen och kolla killarna spela mot Hästö!! Det blev en klar vinst! GRATTIS GRABBAR TILL EN SJUNDE PLATS! :) Sen vare daxs för hemfärd, kom iväg typ lite sent för vissa (ingen nämd och ingen glömd) var fett seg på att duscha och käka!! hhha.. sen blev det film hela vägen hem!

jaja mycket roligt helg med mååånga fina boys!! Carlen, Rasmus, glassigt, totte, kontakten och sen måste jag väll också säga ljushuvudet! muhaha men du var hur snäll som helst!

// Erixon <3

Kommentarer
Postat av: ida schmidt

HAHAHAHAHAHAHAHAHA LJUSHUVUD, HAHAHAHA. tänk om den läser detta ;o fyfan va kul :D

2008-03-11 @ 11:31:25
URL: http://idaschmidt.blogg.se
Postat av: Jennie

men vaddå vi kunde liksom inte säga hans namn pga du vet vem ;) hahah (a)

2008-03-11 @ 17:07:44
Postat av: Anonym

Fegt att alltid skriva en viss person
muhu muhu

2008-03-12 @ 19:33:01
Postat av: Anonym

hahahha, aa men det är hemligt sörru! ;)

2008-03-14 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0