Lördag 29/3

Jag måste bara säga att jag fick världens finaste/gulligaste sms inatt! :) Du betyder, säger jag bara. :) <3 Menmen vaknade vid typ kvar över 7 ;O seeegt, men vi skulle jag till Vårberg och sälja en massa skit på loppmarkanden! ;) (a) Grymt bra det gick idag, men fett segt på slutet, men jag fick lite söta sms då och då så det gick bra iaf :) <3 Sen blev det IKEA, där vi käkade och köpte typ sängar ;S haha (a), sen skulle vi ha en massa mer saker men så blev det inte.

Nää nu ska jag börja göra mig iordning, :) iväg blire mys med Lovisa i stan :) <3


HAHA. förlåt syster, men asså du e bara för roligt. Sover typ 24/7.. igår fick jag och Joel (din pojkväln) kolla på "The holiday" för oss själva medans du sov. Och idag sov du med ;P !

// ERIXON <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0