Måndagen

Dagen börjar med att pappa kommer in till mig med nybakta scones och tee, tack pappa <3 Ställer allt på mitt nattduksbord och kollar på telefonen, ingenting. Hm men vem skulle jag fått nått ifrån ;S. Efter en god frukost ringer jag till Lovisa, :) haha men då svarar Fredde som typ sover (a) sorry Freddie ;) Min förmiddag blev väldigt lugnt i och med att det skulle ta lååång tid för Lovisa att ta sig till Sickla. Gör mig iordning och sen åkte jag till Sickla. Mötte Lovisa, tittade runt lite och fikade på Waynes, köpte ett sommarlinne från Gina Tricot och ett mycket gulligt diadem från Accesorize (bilder kommer lite senare) Sen hem och kollade lite på film, :) MYSS. Ut i snön och med måånga fina snö änglar, och ett gulligt sms till dig! Sen blev det Björn Gustafsson på parlamentet och nu Wallander, för att sedan titta på Gossip Girl på Lovisas data. MYSS. Imorgon blir det gymmet på förmiddagen och sen träffa min Caoline, läääängesen gumman. <3

 
Jag saknar att höra av dig, jag borde inte men jag gör!

// ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0