mysskväll!

Jag åkte som sagt var till hallen för att döma syrrans match, där var också Jenny och Madde (: haha det slutade med att jag och Jenny blev domare och Madde fick sitta i seketariatet. haha när Madde skulle sätta igång en ny halvlek hade hon glömt att ställa om tiden, hahaha fan va vi garva Jenny och jag! Sen åkte vi hem till mig en snabbis för att jag skulle byta om, sen in till staden för att fika. Det slutade med att vi hamnade på cafe Madeleine myss på Östermalm, maddes kommentar:"JAG PASSAR INTE IN HÄR!" haha, naw! Myss där fram till ca 23. åkte mot slussen, flummade lite där medans vi väntade på min buss.. sen fick jag telefonsällskap på väg hem till mig! TACK! <3 väl hemma, in på msn, min älskling var där! Du är sjukt söt ! <333  Nää nu måste jag sova.

// ERIXON <3


Kommentarer
Postat av: madde

mahaha, men ja visste väl inte hur man skulle starta ny "period" :D haha! men jaa, ofta ja passaar in på östermalm ;) puss på dig gumman

2008-03-27 @ 01:33:25
URL: http://madelojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0