Sälen -08

Nu sitter jag här framför datan igen. Fan längesen sen sist. :) Hemkommen från Sälen (Lindvallen) där jag spenderat slutet av mitt sporlov med Schmidt, Söder & Hult.

Vi kommer dit sent onsdagkväll, då bjuder Söders mormor & morfar oss på lite kvällsmat, sen typ somnar vi direkt. Vaknar upp dagen efter och sooolen SKINER. Underbart säger jag bara. Ut och ska fixa skidor och liftkort, Söder har feber och åker bara ett litet tag, & sen ramlar Schmittan och pallar inte åka mer så det blir jag och Hult som åker resten av dagen, underbar dag. Sen Ica på kvällen, :) käkar lite och dra ut för att kolla vad som händer på byn. ;) HAHA vi hittar roligaste killarna, som vi går in till.. haha (a) sen hem för att sova. Sjukt roliiiig kväll ;D <3

Skidor nästa dag med, men idag så blåser det som skjutton. Jättekallt, men vi åker hela dagen, kommer hem. Idag ska Söders mamma och syster komma upp och vi är ensamma i husvagen på kvällen, så det blir Donken mat och sen dushcar och bastu. Let's dance och sen till våra nya kompisar. ;) HAHHA roligaste bråket mellan dem och några norskar. ;) MUHHAHAH. Jag och Söder drar hem lite tidigare, trötta plus att vi typ mådde dåligt. Så vi kör dip och tv hemma ett tag. :) typ "Vem där" hahaha (a)

Sista dagen skidor, :/ Vaknar och det är fett dimmigt. ;S så vi bestämmer att vi bara ska åka på eftermiddagen. Vi går ut och har snöbollskrig istället. hahaha (a) lite lunch och sen ut i backarna. :) fett dimmigt menmen.. efter en hel eftermiddags åkning så lämnar vi tillbaka skidorna och går för att basta, bubbla och duscha. Fett skönt det var. :) Kvällen blev allmänt lugn. Lite melodifestival och sånt. Träffade våra kompisar ett tag, ;) sen chillade vi lite.
Jag smsade med min söta :) <3

Hemfärd idag då. Vi packade alla grejer, haha fett stökigt vi hade det.. sen bussen mot Stockholm igen. Fett trångt, ;s Schmidt oh jag kunde inte ens sitta brevid varandra. ;S SEEEGT. Och jag fick itne sova, för Hult smetade tandräm på min näääsa hela tiden ;s tacck gumms!! :/

Men tjejer tack för en sjukt rolig resa med er. Sälen 2008 är inget man glömmer i första taget!!! <333

bilder kommer ut på bilddagboken. :) www.browndiie.bilddagboken.se

// Erixon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0