Tisdagen 25/3/ onsdag 26/3

Oh idag har det varit en bra dag. (: efter att ha kollat på Gossip Girl typ hela natten, alldeles för mig själv (i och med att Lovisa somna) Underbart, :) <3

Vaknade vid typ 9 och vi gick upp för att käka lite, sen åka till gymmet hos min far!! Efter en hård träning med Lovisa, åkte vi hemåt, jag hem och Lovisa till Jimmy. (: typ kom hem började fixa med lite saker, sen duschade och fixade jag mig. Tack för hjälpen RASMUS! <3 Åkte till min Caoline och var där ett tag.. vid halv 7 åkte vi mot Jenny (hon fyllde år) GRAAAAATTIS! <3 Mötte Madde, Jessica, Schmidt, Hult & Jennifer utanför och sen gick vi in.. överraskning! :) Singstar och våfflor hemma hos dem. :)
Sen en trevlig pratstund med Schmidts kusin, haha (a) roligaste. Sen kom min pappa och hämtade oss för att vi frös såååå mkt!! Kollade på "The holiday" med Carro. Pratade lite med Jimmy, flummigaste! Sen somna vi haha (a)

Åkte med Caoline in till stan för att hon skulle träffa Calle.. är du hos pappa för att jag har tränat! Grymt STOLT! haha (a) Sen blire hem för att käka lite, sen iväg och dömma träningsmatch mellan Älta och Tyrold! Sen får man väll se vad som händer ikväll!!

// ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0