13 maj!

Idag var det som sagt sista NP och det var i matte, faktiskt kändes det väldigt bra. Man kan ju bara hoppas ! :) Det började halv 9 och slutade halv 11. Åkte med Lovisa in till stan för att hitta en present till hennes halvbror Fredrik som fyller 18 idag, GRATTIS SÄGER JAG TILL DIG! det blev värsta bra presenten, rolig och fyndig. :) jag hittade också det sista inför lördag. jätteglaaad. Det är bara 3 dagar nu till Ystad :) LÄNGTAR! (a). Hittade en jättefin väska/bag på SVEA som min far ska köpa till mig, :) Eftersom det är tisdag ska jag ju vara barnvakt idag, kommer till dagis, och de ba"ska du hämta Elin (mitt andra barnvaktsbarn) idag?" NEJ? nä men Andrea har redan gått hem, fanockså. Orka att mamma inte kunde ringt och sagt det. Menmen, Elise ringer istället. hahahha hon gråter och jag tror värsta grejen har hänt, men sen nästan skriker hon" JENNIE?! JAG HAR SETT OLA RAPACE!!!!!!!!!!!!!!!" hennes stora idol, som hon typ lever för! Jag e såå glad för dig gumman. ;) (a)

jag och papps gick iaf en runda med hunden, jättemysigt. :) ikväll är det DH.. jättekul! <3

Puss&kram
//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0