14/5

morgonen var inte så bra, vaknade tio i 8, bussen går 03.. bråttom upp, övervägde för ett ögonblick att sjukanmäla mig men kom på att vi hade Nk och datakunskap! ;/ så jag blev tvungnen att gå, kom till skolan, helt CeP!! menmen, hade NK. Labb jättetråkigt, sen svenska (ännu tråkigare) sist matte, där vi började med nått projektarbete, ;S jag och Isa! :) sen behövde vi inte gå på datakunskapen så jag åkte hem, chillade började kolla på "Sex and the city" :) sen kom Lovisa hit, vi lagade mat och jag åkte till träningen, och hon började plugga. ;P endast 4 pers på träningen, lite trååkigt. menmen, kul träning iaf :) nu ska vi kolla klart på "Sex and the city" andra skivan.. :) MYS ! Imorgon börjar man ju 12.20 ;D sen Rix FM med Lovisa.. :) <3

Puss&kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0