21/5

Onsdag idag, :) !

sovmorgon och ingen Nk, sköönt! Sen svenska och matte. Jag fick VG + på Np hur glaaaad som helst! :) Så jag kanske får ett VG iaf. Sen datakunskap, där vi typ inte gjorde nått (som vanligt). Nu sitter jag här och ska väll plugga. Men jag orkar inte, vet inte hur jag ska börja med alla grejer. USCH! Ikväll är det iaf träning vilket ska bli väldigt roliiiiigt ;D saknat er tjejer! Imorgon är det väldigt lååång dag, men sista spanskalektionen iaf. Vilket är skönt, sen är det utvecklingssamtal halv 4. åh! Fredag är också en lång dag i och med att vi ska skriva en uppsats till halv 4, men sen är vi lediga nästa fredag istället! :)




mitt namn på kinesiska " Den eleganta, som en pärla inuti en mussla, eller typ i havet!" haha (a) <3
Puss&kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0