Äntligen framme i Ystad!

Efter att det tog ganska lång tid för mig och paps att komma iväg (i och med att vi var tvungna att åka till BMW för att fixa lite) så kom vi äntligen iväg vid halv 2, allt gick bra fram till några mil norr om jkp, där det var en olycka, inte i vår fil men på andra sidan.. stod typ stilla i 2 timmar.. käkade i jkp, Donken fikc det bli.. åhh hittade sjukt mkt kläder på A6 som jag ville ha (a) men det fanns tyvärr ingen tid för shopping, ;/ sen ner mot Ystad. Kollade på "Sex and the city" hela vägen från jkp, snart klar med 2 säsongen!! :) Mycket bra, :) <3

nu sitter jag iaf hos min faster och farbror som just nu är i Sthlm och bor i vårt hus, medans vi är här och bor i deras hus. Snart är det väll läggdags, ska tydligen käka frukost hos farmor och farfar imorgon, sen stan för att på kvällen gå på YIF:s 100 års jubileum.. ;) (a)

Puss&kram
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0