Helgen

Nu är det bara 1 och en halv vecka kvar i skolan. det ska bli såå skönt!! :) det sista nu i veckan!

Helgen har varit jättebra! I fredags träffades vi (det gamla tjejerna)! det var så kul att träffa er igen, vi mååste bara göra om det snart igen! Tequila säger jag bara!! Gamla minne kom fram, och det var jättemysigt!! :) Tillslut hamnade vi hemma hos Elise, och kollade på "Festival", en film som är så oss! <3 Lovisa sov hemma hos mig, och vi fixade kusinens bröllopspresent! :)

Lördagen blev sovmorgon för mig medans Lovisa var uppe halv 9.. haha men jag dumpade henne så hon fick käka frukost själv! (a) så snäll e jag! Förlåt gumman, men du är som hemma här! :) Sen chillade jag för resten av dagen. På kvällen skulle jag vara barnvakt, så underbart söta barnen är! Jenny, Frida och Albin! <3 Var där till ca halv 2.. och rasmus höll mig sällskap över telefon! :) Melodifestivalen blev det ju också!

Idag har det också varit en chilldag, Morsdag också! :) sen pluggat och varit på en promenad med Elise! Mysigt. Nu blir det fjärde säsongen av "Sex and the city"

Puss&kram
//ERIXON <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha ja fyfan vilken diss ;)
Det var så sjukt kul när jag skulle gå ner för trappan så smög jag så tyst jag bara kunde, alltså, jag var så fokuserad på mina fötter så min hjärna gick sönder. Så ena foten slog i den andra och jag höll på att flyga rakt in i jojje. hahahahaha, och jag fick inte skratta så jag stog där för mig själv och höll för munnen och näsan så länge jag bara kunde!!!

2008-05-26 @ 17:56:43
URL: http://loviisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0