Måndag

jaha då var måndagen också över, även säsong 4 på "sex and the city" ! (a) såå töntig, men jag kan inte låta bli. Det blev en väldigt sen natt för mig, men ändå var jag inte så trött jag när vaknade!! :) haft en ganska jobbig dag, förhör eller redovisningar på alla lektioner! (a) Matte, Historia och Spanska. Det kändes iaf bra, ! (a) inte så mkt kvar nu.. Nk imorgon och sen sista inlämning. ! :)

Längtar så till helgen! Ledig torsdag, och inte i skolan på fredag! ;) (a)! YEAH! på onsdag blir det mysfika med Jenny i stan, sedan träningn nere i alby, torsdag blir det farsta med mamma hela dagen! Fixa allt inför bröllopet och Alex dop! (a) ;D Fredag drar jag vid 12.10 hemma på söndag igen! <3

Puss&kram
//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0