onsdag 7/5

jahapp nu var första nationella i matte skrivet, det kändes som om det fick ganska bra så jag hoppas på det!! (a) sen hade jag ju såklart glömt min biljett till teatern, som vi skulle på så jag och Sarah fick åka hem till mig och hämta den, haha (a) vi skulle ju hinna äta innan vi skulle åka men det fick bli 2 mackor som vi tog med oss, hahah. Teatern, "Djungelboken" var väldigt bra faktiskt. haha jossan och jag garva som fan åt Sharikan (vet inte hur det stavas) ;P sen skulle jag och syster ha solat men det hann vi inte, seeg. Åkte direkt till tandläkaren och sen hem och chillade. Åkte sen ner till Alby för att träna.. sjukt jobbig men rolig träning :)

puss & kram
// ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0