Tebax igen :)

haha nu vare läängesen jag skrev, sooorry. Har ju varit i underbara London i 4 dagar !!

det var jäättemysigt, allt man fick se och göra. Madame Tassudas, Big Ben, London eye, shoooooping ;D osv. Sjukt roligt. Juste fotboll fick jag också se; Birmingham-Fullham! det var också väldigt intressant, haha alla engelsmän såååå fulla och hur mkt poliser som helst, haha (a) typ minst 10 polishästar vare, sjukt roliga, en av dem gick nästan in på en pub, han stod med hela huvudet innanför dörren (a). det blev iaf 2-0 till Fullham, synd bara för i Birmingham spelar ju Sebastian Larsson och han var faktiskt väldigt bra!

Världens snällaste lilla unge var också med, Ellie, hon skrek inte en gång under resan, sjukt glaad hela tiden! :) Mycket lyckad resa måste jag säga, tack alla som gjorde den.

Skolan började ju på måndagen med NP i spanska 3 timmar, åååh shit, hata spanska säger jag. Sjukt svårt, alla kollade på varandra och ba; WWWWWWHAAAAAAAAAAAT?!?!?! hahah (a) hoooppas det gick bra iaf. ;(
Imorgon är det NP i matte, och jag som verkligen är helt världelöös i matte, ;S wish mee luck!!

näää nu ska jag soova.
Puss hej
// ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0