Tjejmiddag hos Lovisa

Igår kväll var jag hemma hos Lovisa, :) jäättekul. Först på dagen lägger jag mig ute för att sola, blir faktiskt lite brun. Fast får soleksem på bröstet ;/ seeg för det kliar. Sen kom Bella hem till mig för att göra sig iordning, sen åkte vi till Slussen för att möta Sarah. Vi var sååå hungriga så det fick bli cheeseburgare på Donken. Sen hela vägen hem till Lovisa. Sen blev jag tvungen att åka till Åkers för att löpa dricka och dipp, jättebråttom men det gick iaf, mötte Ellen på tåget, ;D hemma hos Lovisa blev det ganska kaaaaooos, men lyckat iaf. Förutom när Lovisa och Ellen försvinner ut i bara underkläder (Ellen har en hade bara handduk och underkläder & Lovisa kaosa med morgonrock) sen däckade 3 (icke) nämda personer och jag och en till städade, jag pratade senare med Rasmus, välldigt roligt måste jag säga! <3

åkte hem vid 11, sen har jag chillat resten av dagen.. :) nää  nu blire Robin Hood med Kevin Costner!!!

puss&kram
//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha ;)

åh, filmen är underbar!!!

2008-05-12 @ 17:39:00
URL: http://loviisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0