Ystad idag.

Halloj, :)
nu sitter jag här framför dator, har precis kommit hem efter att ha haft en lektion, (helt onödigt) men skulle haft Sh och Matte också men min vattenflarra läckte och alla mina kläder blev blööta! :/ men som tur var har jag världens bästa mentor/samhällslärare/spanskalärare som lät mig gå hem :) Tack! Jag ska bara ta det lugnt nu innan papps kommer hem, sen blir bilfärd hela vägen ner till Ystad med "Sex and the city" som underhållning ;D jippiii! :) Kanske någon annan bra film också.. :) Det ska bli jättemysigt, har saknat alla där nere! På söndag får jag också träffa sötaste Alexander, för första gången. Du är såå grymt söt, :) <3 och imorgon är det 100-års fest för Ystad IF!! Trevliiigt :)


  
Bara lite fina bilder på Alexander :)
Ha de gött så länge!
Puss&kram

//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas du får det bra :)
men vem ska nu kunna stoppa mig från att göra du vet vad :S

2008-05-16 @ 19:41:34
URL: http://loviisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0