Bor jag i skogen?

haha jag undrar fan om jag inte bor typ mitt ute i skogen!!!! igårkväll satt jag, mamma, syster, kusin och moster och fikade när grannen plötsligt ringer och ba: " Det står en älg och kalv nere i parken!!!!!" hahaa, så alla går typ ut och kollar på dem, haha de bara står där och kollar på oss! ;S fett läskigt! Sen när vi ska åka och lämna dem i Huddinge (de bor på Ronald McDonald) då ser vi en räv ;O sen när vi är på väg till pappas jobb ser vi typ hur många råddjur som helst!! Sen när vi typ är hemma då ser vi en räv till! vafan äre här?! (a)

   

haha, menmen sånt e livet! ;)

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: Kussen

Hahahhah xD

2008-10-23 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0