Fredag

Jaha även denna skolvecka är nu slut! Shiit va fort tiden går..

Mötte min kära vän Lovisa imorse på Saltis-banan, och då fick jag en kanelbulle (eftersom det är kanelbullensdag imorgon) NAAW GUMMAN<3 gick sen till skolan, och som vanligt var min spanskalärare sjuk (eller hennes barn var) och jag vet inte hur många lektioner vi har missat nu! ;O och visst det är väll skönt tänker många, men problemet är att för det första har vi lektion 1 och 1/2 timme senare och sen missar vi och kommer efter en massa. Vilket vi redan är !! ;O :@ inte konstigt att vi tyckte NP i spanska var svårt förra terminen! Undra hur det ska bli den här terminen! ;/ Vi satt och läste tidnignar hela denna rast, läste mina horoskop! Det är såå läskigt! shiit, jag började nästan gråta när jag insåg vad som kanske ska hända! ;O jag kan inte låta bli att tro på dem! Någon mer som är som jag?

Sen skrev vi klart vårt Chile-projekt! Wiiie, det belv jättebra faktikst! :) Lunch pannkakor, (tredje gången denna vecka) men det var väll gott! :') sen kollade vi på film på geografin! ;P (aa) och sen vare matte. Jag fattar verkligen ingenting!! Någon som är bra på matte? :) (a)

Ikväll ska jag ta och umgås med min kära vän Elise <3
//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0