Lördag!

Lördagen börjar med en runda i skogen, hur skööönt som helst! Sen typ göra mig iodning och sen åkte jag och pappa till nya forum, och jag fick SATC filmen, åååh wiiie! :) älskar den filmen! <3 åkte och kollade på lillsysters stadslagsträning! Bra jobbat syrran! <3 sen hem för att duscha och åka till Niki (syster) som fyller år!

Kommer dit, käkar lite, hjälper henne att fixa med hennes nya dator! jag måste säga att jag är stolt över mig själv som kunde sätta ihop och få den att funka!  hahahahah! Hos Niki var även deras kompisar med deras hund! Jag måste säga att jag höll på att dö när den kom in, den hade pappiljotter i pälsen och en sjukt ful rosa dräkt!? Pappiljotterna skulle tydligen vara för att den inte fick släpa pälsen i marken, är inte detta typ djurplågeri?!! det är iaf nära inpå!!!

Hur som helst, grattis till min Niki! <3

//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0