Lördag

Jaha då har man kommit till veckans bästa dag, lördag.
Morgon tillbringar jag med att äta en skön frukost med min mamma (pappa och Frida spelar sm i Edsbyn i helgen) sen dra vi oss in mot staden! :) Går direkt till bio och beställer biljetter till "mamma mia" som ska gå kl 3 ! ;) wiiie.. sen går vi runt och jag får min älskade Canada Goose jacka! Är sjukt underbart glaad! men L du måste fattar varför jag blev arg på dig!!! Jag var sjukt glad och ville inte att du skulle komma och vara fett negativ! Hatar det som händer, men vet inte hur vi ska göra för att det ska bli bättre! ;S

mamms och jag gick runt lite mer i stan och hittade en massa fina saker! :) Sen gick vi tillbaka mot bion. Åååh såå underbar den var! Älskar den, håller med resten av Sverige den är jättebraa, man går bara ut med ett leende på läpparna! :) älskarälskarälskar!
åkte och handlade lite och sen sprang jag en runda och sen käkade vi! :) Frida är här nu och vi har bara myst och sett "stjärnor på is", haha vi var bara så rätt och fan va bra att botox-tanten åkte ut! hurraaa! ;D sen kollade vi på två gg avsnitt! bästa serien! och nu är det happy feet som gäller! Frida sover här inatt! :)

Imorgon är det först föreläsning "studieteknik" och sen plugg på eftermiddagen ;/ ingen rolig dag! tyvärr...

lägger ut bilder på min älskade jacka sen! :)

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jag heller

2008-10-05 @ 02:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0