Onsdag!

Efter en mycket omtumlande natt, vaknade jag av att Bells ringde halv 8.. hade sovmorgon.. haha svarade inte och somnade om.. Vaknade igen halv 9.. och gick ner för att äta frukost. Mamms och papps var lediga idag och pappa skjutsade mig till skolan, ååh underbart skööönt! (:
Matte, ååh jag orkar inte! Verkligen inte alls, matte mitt verkligen sämsta ämne, men jag förstod lite iaf! (: stolt!  Sen vare lunch, jag o Jossan pluggade lite mer matte (prov på fredag) och sen skulle vi ha engelska! haha vi gick igenom vår pp och läste typ det vi ska säga om Chile och sen gick vi hem!! wiiie.. var hemma typ halv 2. Chillade lite hemma, och sen var jag barnvakt! Pengar behövss! (a) ute en sväng med hunden! och blev samtidigt barnvakt på måndag igen! hemma och pluggade matte ! och vet ni? Jag förstod alla tal utom 3 ;D wiiiee! Glaad! <3

Nu äre snart tv! Sen sova tidigt imorgon :/

Måste bara säga att Jenny du e verkligen bäst gumman. Mina tårar fylldes med skratt istället för att rinna! (: Jag älskar dig <3

//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0