Orientering!

Jaha då är klockan 22.22 och jag önskade mig såklart något! (a) alltidalltid,! :)

Orienteringen idag gick bara bra förutom att det verkligen ösregnade hela tiden! Jag och Paula tog alla utom en ! ;/ menmen, det gick väldigt bra! faan va blöt jag var sen! Het sjukt, åkte direkt till dagis för att hämta Edvin och Judit! haha, såg ut typ som en blöt katt! ;O gick hem (uppehåll) nästan hela vägen! var tvungen att gå hem till mig och ta på mig torra kläder, (syster fick se till barnen) haha! Hem till dem och käkade lite frukt! :) lekte lite på rummet också! :) käkade hemma hos dem, var väll hemma vid 6! ;) gick ut sen sväng med hunden och mamma! :) sen pluggade jag lite retorik och matte. Nu sitter jag här med retoriken igen! ;/ shit, jag orkar inte!

Imorgon skola igen, sen fika med Natts (barndomsvän)! saknade dig otroligt när du var i USA! ;/

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: Ordmärkaren

orientering*



bus

2008-10-02 @ 19:16:00
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: jennie

haha smääst på att stava! ;)

2008-10-02 @ 21:50:32
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0