Teater med Ola Rapace

Tisdagen börjar med att syrran har tagit mitt smink! ;S skoolfoto idag ju! ;O och min hårspray så allt typ kaosar! Men sen messar jag Frida och hon kunde iaf ta med sig smink till skolan! Ängel! <3

Historia med Helene... läste något om Kinas historia. Och sen vare skolfoto... mitt ensamma kort tror jag faktiskt blev ganska bra, sen precis som förra året fick jag sitta i mitten med alla de långa killarna på varsin sida! Den ända skillnaden var att Jesper och Jakob hade bytt plats! ;P (a) sen såg nedersta raden nästan identisk ut! ;O (a)
Resten av skoldagen var ganska tråkig, samhällskunskap, spanska och rättskunskap! Sen vare bara att åka hem och käka lite, sen träffade jag Elise på bussen och vi åkte in mot staden! :)

Kom till karlaplan och när vi kommer upp har det börjat ösregna! ;O ! vi hittar inte alls så vi springer runt där och letar efter styrmansgatan, hittar inte! Elise har lite panik, för hon tror att vi ska missa teatern! Hon springer in på fältöversten och frågar där, vi får en vägbeskriving och hittar. Helt blöta, kommer vi in med typ 10 min kvar! hehe, sen börjar den! Jag tror Elise ska dö när hon ser honom (Ola Rapace). Teatern i sig var helt otroligt hemsk, värsta jag har sett. Visst det var bra skådisar med; Ola Rapace, Thomas Hansson osv. Men den hadlade om typ "botten är nådd, men det kan bli värre", judeutrotningen, och missbrukare! Ingen jag sådär rekomenderar till någon annan! ;O När Ola "dog" trodde jag fan Elise skulle gå upp på scen och ställa till kaos. Så jag tog hennes hand och sa att det inte var på riktigt och att man kunde se att han andades iom att hans bröstkorg åkte upp och ner! haha Elise tack gumms för en bra kväll! :)

Nu är det snart origentering i nykelviken! Shiit vad jag inte pallar, har sjukt bråttom sen! Orkar inte med! ;/ menmen, sånt e livet!

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha elise asså...



<3<3<3

2008-10-01 @ 15:36:52
URL: http://loviisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0