Tisdag

jaha då vare tisdag! (: denna veckan hade varit så seeg om jag inte haft sovmorgon imorse till 13.40 ;D wiiieee.. underbart, sov nästan 12 timmar och de behövdes när man har typ prov varje dag denna vecka :/

Sovmorgon ja, sov till typ 10 och när jag vaknade så hade jag fått ett sms av Jenny (förlåååt att jag inte hade svarat tidigare) gumman då!! jag saknar dig sååå... jag finns alltid här för dig <3 låg och snoozade ett tag, (: käkade en ganska lång frukost sen var jag och hunden ute i typ 1 timme i skogen! jättesköönt, älskar att bara gå och inte behöva tänka på nått (även fast jag tänkte på allt typ) hemma igen, satt lite framför datan! (: och gjorde mig iordning, ingen bra dag men ganska nöjd med dagens outfit.!

Spanska första lektionen, läxtest på preteritum och sen typ ett litet prov! (a) sen rättskunskap och läxtest på samboförhållanden och äktenskap! Hem igen, typ pluggade lite gjorde ett kort till kusinen som fyller år på torsdag! (: käkade lite middag och sen var papps och jag ute och övningskörde. Åkte mot Saltis, gick väll ganska bra faktikst. Har inte kört på länge! :/ sen vare matte och lite Chile! haha.

Ute med Bella ett tag, jättemysigt, fast lite kallt! (a) <3
Nu blire Desperate housewives och främmande fågel! (:

Höstmyys! 

//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0