Tordag

En myyyycket trött Jennie vaknade idag typ kvart i 7 :O tidigast på läääänge! missade båda bussarna men lyckades på nått vänster nästan komma i tid iaf (a) Retorik första lektionen! TRÅÅÅÅK!!! haha jag, Jossan och Maria satt å garva åt alla asseriösa människorna som finns i vår grupp! OMG, är mitt enda ord!

Samhälle på andra lektionen! Paula hade med sig en massa kakor och bullar eftersom hon fyller 18 år idag! (: så till henne säger jag GRATTIS VÄNNEN <3 Hade vår redovisning också! :) den gick faktikst ganska bra! och jag tror de kommer vilja ha med vårt projekt! Lunch, satt med möller, sarah, paula, annelie och marina och pratade om Bryssel! hahaha faan va roligt vi hade det där! Shiiiit! <3 minnen för liiiivet! <3

Sista lektionen, helt meningslööös! haha ska göra en uppgift om vulkaner och sånt. men det kunde vi lika gärna göra hemma. Wiie, typ ingen skola idag heller.. men imorgon kommer det bli seriöööst! :( NEEJ! både engelskaskriving och matteprov! Nervöööös!!!! :/ wish me luck!

Grattis till dig gumman<3

//ERIXON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0