torsdag!

Veckorna verkligen springer iväg nu! ååh bara 3 veckor kvar till lov!! Eller typ 2 egentligen! ;D wie, längtar! Får äntligen klippa mitt hår då! (a) alldeles för långt just nu! :/ Men då åker även min kära vän Sarah till USA (borta 2 veckor)!! ;/ men hon ska köpa smink och lite saker så det blir bra! ;D

idag gick jag till skolan, kommer till retoriken får ett papper sen visar det sig att vi inte ska vara där! ;/ surt. Så jag, Frida och Sarah åker hem till Sarah! Ingen samhälle heller för vi jobbar ju om Chile... ! haaha så vi började inte förrän vid hav 1, kollade på sex and the city, bästa <3 sen kom Jossan också! och vi började vara lite seriösa med vårt projekt! mycket bra det blir asså! haha, jag och Jossan skrev medans Frida och Sarah gjorde pannkakor! :) Idag igen (a) pannkakor två dagar denna vecka! ;P (a) Mycket gooottt! ;D

Ikväll ska jag och min mamma baka kanelbullar! ;D wie! :)


//ERIXON

ps. glöm inte att kolla in bilddagboken för lite bilder! :)

Kommentarer
Postat av: karin

jag tror jag gick in på din blogg ifrån din bdb :)

2008-10-03 @ 10:05:29
URL: http://bloggkarin.devote.se/
Postat av: karin

jag tror jag gick in på din blogg ifrån din bdb :)

2008-10-03 @ 10:05:43
URL: http://bloggkarin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0