Torsdag och fredag!

Jaha wiiie nu är det höööstlov ;D det ska bli så skööönt! Fast... jag har ganska mkt att plugga! :/ (typ matte, historia... Kinas historia) men ingen skooola nu på en hel vecka!

Torsdagen började med att jag och Jossan (ensamma) gick på retoriken, haha. Slutade halv 10 och sen åkte jag hem till Sarah för att plugga geografi och se lite SATC ! (a) Det var jättemysigt, haha! och vi pluggade faktikst lite också, men mest SATC ! Sen drog vi till de nyöppnade Forum, åååh så fint det har blivit. Vi blev alldelses till oss, sen gick vi runt och kollade lite. Fikade och sen åkte Sarah till stallet och jag hem en snabbis.! sen skulle klassen in till stan och höra på någon föreläsning om Kina - heeeelt värdelös. Alla satt och bara ville därifrån! Shiiiit.. booring! jaja, hem för att plugga lite georgrafi.. och sen soooova! :)

Fredag - alltid spanska som första lektion och som vanligt ingen lärare.. så alla vi (SI2) satt och gjorde det sista inför geografin. Sen var det FN-föreläsning i aulan i typ 2 timmar! Men ingen engelska, wiie! ;) Eftermiddagen bestod av geografi prov och sen matte..! Sarah, jag, jossan och Frida drog en sväng till forum men jag hade så ont i fötterna så jag åkte hem för att hämta lite saker och sen åka till Saltsjö-Boo och till Hills! :)

Kvällen blev tillslut myskväll med Sarah och fixa vår scrapbook.. ååh så fin den blev! :) Det blev också Idol och SATC ! <3

Rätt eller fel att Loulou åkte ut? Jag tycker rätt!! Vem är bäst enligt er? hm...

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gillar Alice, du då?

Kram // Lojsan

2008-10-25 @ 11:25:30
Postat av: jennie

jag vet faktikst inte! men hon är sjukt bra! :D

2008-10-28 @ 15:34:45
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0