Helgen

Efter en lång och anstränade helg är det nu faktikst tisdag (a)

Helgen bestod iaf av Fredag: Ingenting, stan med mamma sen film med syster <3
Lördag; upp tidigt för att spela match i Tyresöhallen mot Kungsängen. Spelade min första match och det gick väll helt okej. Sen vare chilla och kolla på A-flickornas match och sen var det match igen, denna gång mot Haninge. Vi vann båda matcherna och jag åkte hem för att åka in till stan med syster. Vi gick till Kungsan men det hade inte börjat och vi orkade inte stå kvar så vi gick mot Östermalm och satte oss på "Espresso house". Där vi satt ett tag och chillade. Sen tillbaka till Kungsan men vi orkade inte vara kvar så vi började gå därifrån. och dåå träffade jag Caoline, shiiit gumman vad jag har saknat dig! <3 Men det var jättekul att träffa henne igen <3 sen åkte vi iaf hem för att jag skulle upp dagen efter. Somna typ direkt! ;)
Söndag: Jaha då var det match igen, denna gång mot våra A-flickor, det blev vinst och vi skulle spela final i Nyboda kl 15.15 så jag åkte hem ett tag för att ladda lite. Sen vare match, såg Schmidt (saknar dig gumman) och sen träffade jag min Niki också! <3 Hemma igen, typ gjorde inte så mkt denna kväll! Lite plugg och sånt!


Måndag: hände typ ingenting.. ont som fan i huvudet !;/ heeela dagen verkligen! Abslout ingen bra dag!
Tisdag: Idag har jag varit i skolan från 10-1630 hallåå fatta hur länge det är :O en hade typ ingen spanska och då alltså håltimme och då drog vi till Sickla och köpte varsin smoothy på "Naked juicie bar" ;D bästa stället, min hette Strawberry dream.. underbart god! <3 Fick låna "Tusen bröder" av Elise, shit fattade inte att hon lät mig låna den. Hennes älskling, hahaha ! Jag bockar och tar emot ! Sen precis pratade jag med min älskade kusinvitamin, ååh du betyder verkligen mkt för mig <3
Nu blir det "The perfect man" med Hilary duff ! ;D Godnatt
//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0