Helgen igen

Jaha då vare måndag! (igen)
Fredagskvällen blev helt som vanligt spårad! hahaha ! Lovisa och jag hade med oss ljus och filtar till vattnet och satt där ett tag innan alla andra kom. Sen ville alla andra dra till typ konsum och sätta sig där vid skolan, och när vi sitter där kommer POLISEN ! Uppss, haha blev av med vår dricka, aja det gjorde inget. Det var inte mitt iaf, alla typ lite skakis ! Sen drog jag mig hemåt iom att jag skulle spela på lördagen. Ringde till Marcus för att snacka men han sov och kommer typ inte ihåg att vi snackade. haha ! <3

Lördag: upp för att spela match mot "Sparta" finnar! ;) haha Marina ; " Nu ska vi klämma finnar" haha, ganska dålig match men vi vann iaf. Sen åkte jag hem för att fixa mig till Mats fest, och sen var vi där från 17-02.30 då vi tjejer åkte hem, jag skulle spela på söndagen också jue! Så vi orkade inte, helt slut. Men det var ändå väldigt roliiigt ;D <3 älskar er tjejer! Lovisa och jag somna typ direkt (nästan iaf)

Söndag: upp för att spela mot Skånela, (eftersom vi vann så fick vi möta fyran). Vann lätt och spelade för jäkla bra asså! Jag gjorde mina första mål i Skuru och 2 st till och med ! ;D Sen vare final mot Dickens, ingen match för oss ! Sjukt bra spel denna match med. Vann och fick våra "Jag vann"-tröjor! hahaha det som alla ville ha ! sen guld medalj! ;D wiie. Duschade snabbt som fan för att hinna åka till Lovisa, jättetrevligt på kvällen med middag och allt. Sen fick jag tyvärr åka kommunalt hem ;/ jätteseeegt men jag kom hem tillslut iaf. Pluggade lite och sen somnade jag som en stock! ;D hahaha

//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad busiga ni är, vad säger dina päron om det?

HaHaHa

2008-09-17 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0