Helgen!

Jaha snart måndag igen! Shit va tiden går fort nu! ;O (a)

Fredagen tillbringade jag först i skolan, sen hemma och fixade lite saker för att sedan få skjuts av min mamma (tack mamma<3) till Saltis och Frida! :) Åkte först till Sickla för att köpa B&J (Ben&Jerry´s) Världens goaste glass. Men egentligen shit 50 spänn för en halv liter ;S det är sjukt mkt pengar! ;o men vafan B&J är den bästa så ibland får man unna sig det med! När jag kom hem till Frida chillade vi och väntade på Hillis! :) (a) haha ! Kollade på lite bilder och sånt! :) Började kolla på film och den första var Eurotrip! Sjukt rolig, jag tror aldrig jag har skrattat så mkt! Sarah sitter nämligen precis som jag och kommenterar hela tiden! hahah! Men verkligen sevärd för den som inte sett den - den får 4 av 5 E av mig ! <3
Sen vare dagboken! Denna film är såå sjukt underbar! Jag tror inte det finns så många bättre kärleksfilmer! - Den får 5 av 5 E av mig <3
Bring it on
, som sista film är helt okej. Rolig och så, men - 3 av 5 E av mig! ;)

Lördag, ja då åkte jag in till stan och mötte min bästa vän Marcus. Vi åkte ut till Huddinge för att  kolla när Frida spelade! :) tyvärr torsk med ett par bollar menmen.. åkte hem och gjorde oss iordning! för att sen dra till Lovisa på feest! ;D wiie! haha det var väldigt roliigt till en början! Men sen spårade allt! ;/ aja tack marcus för allt! :)

//ERIXON

Kommentarer
Postat av: MAtte

dom har ben and jerrys på konsum nu så man behöver inte åka till sickla ! :D

2008-09-28 @ 21:40:06
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: jennie

haha nej jag vet! men jag skulle ju ändå till saltis så det passade bättre att åka dit! ;) men älska att konsum har skaffat B&J ;D

2008-09-29 @ 17:22:52
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0