Örebro! :)

Jaha igår var jag alltså i Örebro. Vilket var myycket trevligt! Hittade däremot ingen Donken, men det måste vara Victor som är dålig på att förklara! ;) (a) eller jag som är dålig på att fatta! (a) vad vet jag!

Men en sak som jag blev sååå otroligt irriterad på var när vi var på väg till Örebro, motorvägen till Södertälje! Shit (alla som var med i bilen vet hur jag lackade).. jag förstår bara inte hur man kan kalla den vägen "Sveriges huvudväg" när det inte ens går att köra fort där! Det är liksom fleera kilometers kö, bara för att man inte har gjort en smart avfart för de som ska mot Göteborg/ in i Södertälje! De är de som bildar kö för att det finns såå många rödljus!! Hur fan kan man ha rödljus när det är en huvudväg? Okej det är inte på huvudvägen men de där rödljusen gör så att det blir kö på huvudvägen! Jag kan bara inte fatta det! Jag lovar er att jag ska se till så att det blir bättre i framtiden! ;)

Men sen var vägen ganska bra! ;P (a) bara segt att det typ inte fanns någon mack förrän vi kom till Arboga! Menmen jag ska inte klaga på hela vägen.

Kom till Örebro och vi fick en plats precis vid hallen, haha råkade gå in bakvägen men fick tillslut biljetterna (gratis) haha! Satte oss och mittemot mig och Ida sitter Robin och Viktor! haha träffade dem i halvlek ! :) wiie jättetrevligt! De har jag inte träffat på typ 1 år! :) Men för att återgå till matchen (kvällens huvudfokus) (a) :
IFK låg under med ett par bollar när vi kom efter 5 minuter! Men det var bara 2, och de hade chans att ta igen men då satte Lindes igång! De är små men jäkligt kvicka! ;) IFK hade ingen chans, jag tyckte faktiskt inte de hade så bra spel, inga kombinationer, ingen riktigt som visste vad han skulle göra. De bara sköt och gjorde lite som de ville. De spelade inte som ett lag, utan mer man-man! ;S lite konsigt, men Lindes spelade jättebra, mer som ett lag och inte man-man och Oscar Erixon (kusinens kompis) gjorde en sjukt bra match med 7 mål! Allt var faktiskt inte bara dåligt i IFK, nr  3, Niklas Ekberg gjorde hela 13 mål under denna match! Han gjorde många mål från "dödens vinkel" ! ;) Men IFK hade ingen chans att komma igen! Lindes vann ganska lätt!
Efter matchen skulle vi träffa Viktor och Robin igen en snabbis! synd att det inte blev längre, men det kmr väll fler gånger! ;) (a) På hemvägen blev det äntligen mat! Donken i Arboga! Wiee, fan va jag var hungrig! Shit hade inte ätit sen 12 och klockan var 9 ! :O :/ fick en massa sms på vägen hem och kunde inte sova. Men det gjorde däremot Schmidt och syrran! Inget sällskap från dem alltså! ;P (a)

Tack för en mysig eftermiddag/kväll/natt! :) (a)
//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0