Efter påsk!

jaha då var det som vanligt igen! Skolan har satt i gång och prov vankas på fredag! Så det är väll som det ska.
Jättemyysigt i Skåne först med Frida på hennes landställe! :) Kollade en massa på SATC som Frida inte har sett! haha, underbart <3 älska älska älska!

sen till Kusin vitamin.. också jättemysigt! Hon berättade att hon var gravid igen! :D wiiieee så i slutet av september kommer en lite bebis till! :) Vi grillade ute i skogen, tog en massa promenader, var hemma hos deras bästa kompisar och grillade, körde giutar hero! haha jag var typ sämst, men jag har inte kört så många gånger! :p (a) Andra kusin kom också, det var roligt att träffa honom med! Sen var vi i Ystad över påskafton och firade påsk med farmor, farfar, faster och hennes man Ingmar och hans mamma! :) Jätteeeetrevligt!

När jag sen landade på Bromma var min älskling där för att möta mig! :) Åkte hem till honom för att hämta lite saker, sen handlade vi lite med hans syster och sen var vi hemma hos hans syster (Emma) då hon jobbade natt! :) Jättemyysigt, thihi. Vi kollade på "eagle eye", väldigt bra faktiskt! älskling jobbade sen från 4 till 12 men jag sov nästan till 10 så jag märkte inget, (a) sen skjutsade han hem mig!

Borta bra men hemma bäst?! <3

 hon spårar alltid! min älskling Alexander <3 mitt lilla gudbarn! jag älskar mitt gudbarn! <3 

kram
en glad, lycklig Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0