Ja nu är det valborg!

ojojoj va längesen det var jag skrev nu! Men jag får väll skylla på skolan. Guuuud så mycket vi har haft nu de senaste veckan, och det är bara början! :o Nästa vecka är jobbig vill jag looova! :/

"Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig!" Så är det just nu, efter nästan 2 1/2 månad är det över mellan mig och Andreas.. Det har varit mycket och så, ledsen men samtidigt känns det bra! Jag har ju världens bästa vänner som stöttar så livet går vidare! <3 <3

ja förra helgen var det barnvakt fredag, tjänade lite pengar och lördag var det grillning med hela gänget vid Boo-Badet! Jättemyyysigt men kallt! :o Så kvällen slutade hemma hos Sarah och vi kollade på Troja! (;

Valborg ikväll iaf, hemma hos Hugo ska den nog tillbringas faktiskt! Ska hem till tvillingarna först och sen åka med dem och Rebecca till Hugo Boss! (; Ska bli jättekul! :D
Imorgon blir det gäster här och lördag spakväll med tjejerna!
Bra helg men mellan allt ska jag hinna plugga också! :o :/ orkar inte nästa vecka!

Bara 2 veckor kvar till ISTANBUL nu! :o shiiiit!

kram
en glad, ledsen, ja lite allt möjligt Erixon

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag saknar dej kusin <3

hoppas du haft en trevlig valborgs =P

puuss <3

2009-05-01 @ 01:04:33
URL: http://lavven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0