4 december

Jaa, förlåt hurri!
haha, jag har bara haft en hemsk vecka (mycket att göra som vanligt!!!) USCH!
ja tisdag, hade jag prov och sen på kvällen bakade mamma, syster och jag lussebullar! :D muuums! Älskar julen! <3
Sen har jag varit hos min häst såklart! Skulle raka honom, men i onsdags var det sååå kallt så jag tyckte synd om honom. Det var halt också så Madds, Angeline och jag red ut barbacka med täcken! Jättemysigt och min älskling skötte sig perfekt! hihi fast det bara var andra gången jag red barbacka på honom! :)
Torsdag, SACO-mässan.. haha det hjälpte väll lite grann kanske. haha men jag hittade faktiskt ännu mer som jag vill göra. Men jag tror ändå att jag har bestämt mig för att åka till USA i augusti! Sen ska jag kanske åka som volotär till något land och Spanien för att lära mig prata bättre. Och när jag har gjort allt jag ska så kommer jag börja plugga i Lund! Jag älskar SKÅNE! <3
På kvällen var Milla och jag på en julkväll med Sofismode. Jättekul! Fick mitt hår fixat och lite sånt.. haha jag länkar när allt kommer upp på Sofismode.se :) Hittade faktikst en gullig tröja och ett armband! 20% på allt!

idag, jag orkade helt enkelt inte gå till skolan idag (a). Men jag missar inget som jag inte kan göra här hemma.. ska träffa Maria sen typ vid halv 1 för att vi ska träffa en kille som vi ska hyra ett studentflak av! :) thihi! Sen ska jag ut till stallet, fodring ikväll. Och nu är det ju varmare så jag tror att jag ska raka bort lite päls på min häst! (a) vi får väll se! (a) <3

Min bebis     

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0