Fredag

ÄNTLIGEN FREDAG!
Jaa, idag orkade jag inte gå till skolan.. huvudet spängde och jag visste att jag inte skulle missat nått iaf! (a) fyyy Jennie!
Men jag fixade lite hemma, gjorde lite religion som vi har prov på onsdag. Sen lite saker som jag skulle ha med till stallet. Åkte till Sickla och köpte ett spänne till Mökkurs täcke, som han lyckats ta sönder. Sen åkte fröken Hiller och jag in till stan för att träffa en kille som vi skulle hyra flak av! Det gick jättebra och nu känns alt så himla skönt! Allt är fixat.. Det enda som vi behöver nu är 200 från alla i klassen så vi kan betala förskott på flaket! Sen är det inte förrän i februari som vi behöver betala resten! YES! Hur skön kille som helst.. hahah!

Ner till stallet efter det.. hur halt som helst! och jag har inte hunnit sätta på Mökkur broddar än.. USCH! Det gick inte att göra någonting. Tömkörde honom lite på volten och rakade honom. haha älskling! <3 Fixade klart med julpyntet också. Satte upp skyltar (namnskyltar) i fikarummet där alla har sina saker. Det blev jättebra (enligt mig iaf) haha.. Fodrade till alla hungriga hästar! Och åkte vid halv 7 hemåt.

Ikväll har jag varit ensam.. kollat på Idol! Helt fel att Kalle gick till final! TOVE och ERIK skulle det ju varit! Men sånt e livet! HEJA HEJA HEJA ERIK nu iaf!

  
Haha nu är han rakad även på halsen! (;

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Elin

Jennie du skulle ha ringt mej så kunde vi hejat på Erik och Tove tillsammans! <3

2009-12-05 @ 12:57:14
URL: http://waesterbergarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0