Helgen är över igen...

En händelserik helg även denna helg!
Men jag älskar ändå mitt liv och att det hela tiden händer så mycket! Även om jag önskar att jag hade fler dagar och timmar till att göra ännu mer..
Lördag, vaknade tidigt så jag tog en löprunda. Skönt! Sen åkte hela familjen in till stan för att kolla lite julmarknad och julklappar. Det var jättemysigt! :) Sen till Marikas och det var som vanligt lika roligt! Liis som vi har som lärare är sååå skön! haha :D hoppas verkligen vi ska ha henne på fortsättningskursen i vår!
När jag var klar där åkte jag direkt till min bästa vän och gjorde mig iordning. Käkade middag med hela familjen Hillbert och sen åkte vi med Olle (Anna och Sarahs snääälla pappa) till Järla där vi tog tåget mot Saltis. Vi skulle ju fira Jossan och Frida som fyllde 18!!!! :D Grattiiiisssss! Det var en rolig kväll.. förutom att Milla inte kom, Elli var sjuk och mina kära tvillingar inte är 18 än.. Men lyckad kväll iaf!

Söndag, sov för en gångs skulle till 12.. haha. Sen halvsov jag i soffan till typ 2 och då åkte jag till min bästa vän för att hämta lite grejer! Haha du är för skön min vän! Hon berättade lite saker som hade hänt idag och sms som hon hade skickat. Jag bara gapade hahaha, min lilla vän har kaxat till sig! You gooooo! :D <3
Hemma igen blev det en kort löprunda och sen fixa en massa saker.. haha packa, fixa en sak till en person som fyller år snart!
Nu kollar jag på "Foyles war" eller jag kollar inte.. och jag måste börja packa också. Jag orkar inte! haha (a) Imorgon bär det av till malmö, men jag är hemma redan tisdag igen! (a)



Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0