Jul i Ystad

Japp då var julen över igen då! :( Känns ganska tråkigt, allt mysigt är ju innan jul. Då man köper julklappar, dricker te, bakar och bara myser. Tänk nästa år är jag förmodligen i USA, ojoj! (a) Nervöööst!

Som ni förstår var det Ystads tur att få oss som julgäster. haha (a) Vi är mååånga nu! Kusin vitamin, hennes man, deras 2 barn och deras hund. Min andra kusin och hans flickvän. Sen min faster och hennes man som såklart bor i huset plus min familj! Huset fullt alltså!
Jättemyysig jul iaf. Med mycket god mat, sällskap! Träffade mitt älskade lilla gudbarn också, och han lillebror Benjamin. Min lilla sötnos! <3

Farfar blev tyvärr sjuk på annandagen. Allt ska verkligen hända just den 26 december. Men som tur var hade jag inte druckit så jag fick köra ner pappa och faster. Men sen gick väl det bra, det var något med magen. Så han fick komma hem på kvällen.
Men sen på morgonen åkte pappa och syster till Göteborg för att spela Norden cup och då hade hemhjälpen på något sätt råkat tappa farfar som sitter i rullstol. :/ Så han hamnade på något konstigt sätt och nu visade de sig att han har brutit lårbenet. Men också att han under de senaste dagarna har haft en lite hjärtinfarkt! Allt är kaoos nere i Skåne nu! Vi får väll se hur det går, men jag bara hoppas just nu! <3

E, du vet att jag tänkte på dig på annandagen<3

Bilder kommer snart!

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0