lillördag

halloj allesammans!
Idag är det onsdag och nu är det bara 1 vecka och 1 dag tills det är julafton! Wiiieee. och bara 2 dagar till skolan slutar och sen är det 3 veckor looooov! <3 :D

Igår umgicks jag med min Elin och vi satt och snackade en jäkla massa. hahah! Lika mysigt som vanligt! <3 Vi planerade också lite inför nyår.. :D sen åkte vi till sats för att köra sats corepuls.. lika jobbigt som vanligt! Men det är alltid lika roligt att träna med Elin! (; När jag sen kom hem bakade jag och mamma pepparkakor och när syster kom hem så gjorde vi knäck och kola! (a) mumms.. hela natten tillbringades med min nya älsklingsserie ONE TREE HILL! <3

 Gift dig med mig?!!

Idag hade vi vara psykologi, helt lugnt eftersom det var vår sista lektion.. Sen lite lunch följt av internationella relationer/religion och mentorstid! Bara betygssnack också efter som dessa kurser också avslutas! (a) Fick det betyget jag ville ha på alla tre kurser.
Sen åkte jag till gymmet och tränade.. hem och duschade och kollade vidare på ONE TREE HILL.. Nu ska jag snart göra mig iordning och sen åka till centrum för att handla mat med Elin, Elli, Sofia och Emma! Ikväll blir det utgååååång :D :D :D :D

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0