Planering inför nyååår!

japp, efter jobbet igår åkte jag till Forum för att fixa min klocka. Sen upptäckte jag att jag inte hade något att ha på mig på nyår. :o så då fick det bli alla forums affärer och lite i Sickla innan jag hittade vad jag ville ha. (a) Men jag är jättenöjd! :) Outfiten får ni se på nyår!

Sen handlade vi lite mat, träffade Elin! :D min saknade vän! Åkte hem till mig och sen kom även min lilla bästis som hade varit hos sin pojkvän! ;) haha, och så började vi planera lite inför nyår. Ringde till lite folk om pengar, beställde också maten som vi ska ha och planerade en massa annat! :) Det blir suuuuper, som Elin skulle sagt! ;) Ja, vi satt och snackade till typ halv 11 då jag verklingen kände att jag måste sova...

 

Och nu har det ju blivit såååå jäkla kallt att det är rena isbanan ute, så jag vågar inte ta bilen i rädsla att få sladd. /: jooooobbigt! Vilket betydde att min klocka ringde 5 imorse.. Det var inte roligt och eftersom "One Tree Hill" tar min nattsömn så blev det ungefär 4 timmars sömn.
Och den jäkla halkan gör också så att jag inte kan ta mig ut till min lilla häst heller! Hoppas det är bättre imorgon.

 

Nej nu blir det kaffe och en macka om jag ska orka dagen på jobbet! (a)

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0