Sankta Lucia..

Jaaa hurrniii, nu är det inte långt kvar till jul! (;
Det händer såklart väldigt mycket nu, många julklappar som ska inhandlas och mycket som ska göras..
Onsdags då träffade jag min vän Marcus, som jag inte träffat på typ ett år.! :o Jättemysigt med fika. Sen till Marikas för smink och hårkurs..
Resultatet:
 
Jag ser ut som hon i reklamen för "Volym master" hahahhaha..

Torsdag, mysdag med Jossan! Alltid lika mysigt med fika och sen barnvakt! Åkte ut till stallet.. och red min lilla prins! <3 Han är sååå duktig nu! <3


Walliiiiee och jag <3

Fredag då slutade vi typ kvart över 11 så Sarah och jag åkte hem till mig för att käka lite lunch och sen åkte jag till gymmet och Sarah till stan för att köpa julklappar! :)
På kvällen kom Marcus och kollade på idol med syster och mig! :) ERIK ÄR BÄST!!!! <3 <3



lördagmorgon, åkte till stallet tidigt och bara stod och mööös med min lilla häst! Sen kom Malin och så red vi för henne.. Det gick jättebra faktiskt! :) Sen åkte jag hem, duschade och åkte till Marikas.
Sista gången och det var jätteroligt, fick gå en massa olika catwalks och sånt! :) När vi var klara åkte jag hem till Milla för att umgås med henne. Vi käkade pizza och sen kom Jonas och Danne och vi kollade på "Huset längst ner på vänster sida". Den var sjuuuukt dålig!! Både Milla och jag trodde att den skulle vara övernaturlig med spöken och sånt, men den var verklighetstrogen. SJUKT HEMSK!!! Visa scener kunde de ha förkortat! :o

söndagmorgon, mamma, pappa och jag kollade på lucia! Jättemysigt.. Sen åkte jag och hämtade Niki och Marina som skulle följa med ut i stallet. Niki har tagit jättefina bilder.. tyvärr är det fel format så jag kan inte lägga upp dem! Ska försöka fixa det, eller min kusin ska! ;)

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0